Using collaborative learning scenarios to teach programming to non‐CS majors L Echeverría, R Cobos, L Machuca, I Claros Computer applications in engineering education 25 (5), 719-731, 2017 | 62 | 2017 |
Towards a Collaborative Pedagogical Model in MOOCs I Claros, L Echeverría, A Garmendía, R Cobos 2014 IEEE Global Engineering Education Conference (EDUCON), 905-911, 2014 | 50 | 2014 |
Herramienta para medición de las competencias genéricas de los futuros ingenieros respecto de las relaciones interpersonales LM Rodríguez, M Ibáñez Revista de informática educativa y medios audiovisuales 2 (6), 7-16, 2005 | 34 | 2005 |
Improving the students computational thinking skills with collaborative learning techniques L Echeverría, R Cobos, M Morales IEEE Revista Iberoamericana de Tecnologias del Aprendizaje 14 (4), 196-206, 2019 | 33 | 2019 |
Designing and evaluating collaborative learning scenarios in Moodle LMS Courses L Echeverria, R Cobos, M Morales Cooperative Design, Visualization, and Engineering: 10th International …, 2013 | 19 | 2013 |
Efecto del cobre y el cadmio en el crecimiento de Tetraselmis suecica (KYLIN) BUTCHER y Dunaliella salina TEODORESCO L Rodríguez, D Rivera Estud. Oceanol 14, 61-74, 1995 | 18 | 1995 |
Promoting computational thinking skills in primary school students to improve learning of geometry L Echeverría, R Cobos, M Morales, F Moreno, V Negrete 2019 IEEE Global Engineering Education Conference (EDUCON), 424-429, 2019 | 15 | 2019 |
A Motivation Booster proposal based on the monitoring of users progress in CSCL environments L Echeverría, R Cobos The 2010 14th International Conference on Computer Supported Cooperative …, 2010 | 15 | 2010 |
Towards MOOCs scenaries based on collaborative learning approaches I Claros, L Echeverria, R Cobos 2015 IEEE Global Engineering Education Conference (EDUCON), 989-992, 2015 | 14 | 2015 |
Una propuesta de una plataforma de aprendizaje basada en escenarios colaborativos para la realización de experiencias de aprendizaje mixto con soporte a la investigación LE Rodríguez Universidad Autónoma de Madrid, 2017 | 11 | 2017 |
Using a learning analytics manager for monitoring of the collaborative learning activities and students' motivation into the Moodle system L Echeverría, A Benitez, S Buendia, R Cobos, M Morales 2016 IEEE 11th Colombian Computing Conference (CCC), 1-8, 2016 | 11 | 2016 |
CONTRIBUCIÓN DE LA TECNOLOGÍA EN LA GESTIÓN DEL CONOCIMIENTO ENTRE LOS GRUPOS DE INVESTIGACIÓN DEL ÁREA DE INFORMÁTICA L Echeverria, M Garcia, J Velez, C Barrios Revista Científica PUENTE 6 (2), 21-28, 2012 | 11 | 2012 |
Logros del servicio de información de medicamentos en Cuba E Fernández, R Hernández, L Rodríguez, SM Licea Revista OFIL 1 (1), 31-38, 2000 | 11 | 2000 |
Propuesta de un plan de manejo ambiental para la agro empresa “la quesera” del cantón Colta provincia de Chimborazo L Rodríguez Universidad Nacional de Chimborazo. Recuperado el 6, 2016 | 8 | 2016 |
Evaluación de cuatro tipos de biofertilizantes (EM Bokashi) Sobre el crecimiento, desarrollo y rendimiento en el cultivo del maíz (Zea mays L) L Rodríguez, T Solís Managua:(Tesis de Pregrado) _UNA, 1997 | 8 | 1997 |
The Impact of a Motivation Booster in Blended Learning Experiences in Computer Science Education. L ECHEVERRÍA-RODRÍGUEZ, R Cobos-Pérez Revista EIA 18 (35), 235-246, 2021 | 7 | 2021 |
Designing the assessment of the collaborative learning process in LMS courses L Echeverría, R Cobos 2015 19th IEEE International Conference on Computer Supported Cooperative …, 2015 | 7 | 2015 |
Improving blended learning experiences with a Motivation Booster L Echeverria, R Cobos 2013 IEEE 13th International Conference on Advanced Learning Technologies …, 2013 | 7 | 2013 |
Motivation Booster based on the monitoring of users’ progress in collaborative learning scenarios L Echeverría Trabajo Fin de Master, Universidad Autónoma de Madrid, 2011 | 7 | 2011 |
A Notification Manager to support collaborative learning in LMS Moodle L Echeverría, R Cobos, M Mario 2014 IEEE Global Engineering Education Conference (EDUCON), 492-498, 2014 | 6 | 2014 |