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Rosa M. Rodriguez-Artola
Rosa M. Rodriguez-Artola
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The influence of social media in creating expectations. An empirical study for a tourist destination
Y Narangajavana, LJC Fiol, MÁM Tena, RMR Artola, JS García
Annals of tourism research 65, 60-70, 2017
4552017
User-generated content sources in social media: A new approach to explore tourist satisfaction
Y Narangajavana Kaosiri, LJ Callarisa Fiol, MÁ Moliner Tena, ...
Journal of Travel Research 58 (2), 253-265, 2019
3052019
Relationship quality of an establishment and perceived value of a purchase
J Sánchez-Garcia, MA Moliner-Tena, L Callarisa-Fiol, ...
The Service Industries Journal 27 (2), 151-174, 2007
972007
The antecedent role of personal environmental values in the relationships among trust in companies, information processing and risk perception
V Tortosa-Edo, MA López-Navarro, J Llorens-Monzonís, ...
Journal of Risk Research 17 (8), 1019-1035, 2014
512014
La explicación del comportamiento de lealtad desde a teoría de la actitud: una aplicación a usuarios de hospitales
MÁM Tena, LJC Fiol, RMR Artola
Decisiones basadas en el conocimiento y en el papel social de la empresa: XX …, 2007
302007
Dimensionalidad del valor percibido global de una compra
LJC Fiol, JS García, MÁM Tena, RMR Artola
Revista española de investigación de marketing 9 (2), 135-158, 2005
242005
El país de origen como elemento de ventaja competitiva en el marketing internacional
RMR Artola
Esic Market, 113-134, 2003
192003
Entrepreneurship innovation using social robots in tourism: a social listening study
LJ Callarisa-Fiol, MÁ Moliner-Tena, R Rodríguez-Artola, ...
Review of Managerial Science 17 (8), 2945-2971, 2023
92023
Destination Sustainability and Memorable Tourism Experiences
MÁ Moliner-Tena, D Monferrer-Tirado, JB Ferreres-Bonfill, ...
Sustainability 13 (21), 11996, 2021
92021
Long-term orientation of international road transport firms in their relationship with shipping companies: the case of short sea shipping
MÁ López-Navarro, MÁ Moliner-Tena, RM Rodríguez-Artola
Transportation Journal 50 (4), 346-369, 2011
82011
El efecto made in en la percepción de un producto industrial español en los mercados internacionales
RM Rodríguez-Artola, LJ Callarisa-Fiol, MA Moliner-Tena, ...
Universia Business Review, 58-71, 2010
62010
The effects of travelling reasons on social media resources and tourist expectations
Y Narangajavana Kaosiri, LJ Callarisa Fiol, R Rodríguez Artola, ...
XXIX Congreso de Marketing AEMARK, 1129-1141, 2017
42017
Marketing Interno: Cómo lograr el compromiso de los empleados
VT Edo, MÁM Tena, JL Monzonís, RMR Artola, LJC Fiol
Ediciones Pirámide, 2014
32014
Destination Sustainability and Memorable Tourism Experiences
MA Moliner, D Monferrer Tirado, JB Ferreres Bonfill, RM Rodriguez-Artola
MDPI, 2021
22021
Queer-friendly tourist destinations: how are they perceived by the LGBTIQ+ communities?
M Algueró Boronat, RM Rodríguez Artola, MA Moliner Tena
Current Issues in Tourism, 1-19, 2024
12024
Co-creation 5.0: The frontline employee–robot team and firms’ outcomes. The Tin Woodman paradox
MA Moliner-Tena, LJ Callarisa-Fiol, J Sánchez-García, ...
Journal of Innovation & Knowledge 9 (3), 100534, 2024
12024
El proceso de adaptación de las empresas de transporte internacional por carretera al transporte marítimo de corta distancia
MÁ López-Navarro, RM Rodriguez-Artola
Ministerio de Economía y Hacienda, Secretaría de Estado de Comercio, 2010
12010
El valor percibido de la compra de un paquete turístico
RMR Artola, LC Fiol, MAM Tena, JS Garcia
Deproimca, Agosto, 2005
12005
LGBTIQ+ tourist motivations and memorable destination experience: The moderating effect of gender identity and sexual orientation
M Alguero-Boronat, MA Moliner-Tena, RM Rodríguez-Artola
Journal of Vacation Marketing, 13567667241268696, 2024
2024
Co-creation 5.0: The frontline employee–robot team and firms’ outcomes. The Tin Woodman paradox
MA Moliner, LJ Callarisa Fiol, J Sánchez-García, RM Rodriguez-Artola
Elsevier, 2024
2024
El sistema no puede realizar la operación en estos momentos. Inténtalo de nuevo más tarde.
Artículos 1–20