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Karen Ramos Higuera
Karen Ramos Higuera
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Año
Factors influencing customers' continuance usage intention of food delivery apps during COVID-19 quarantine in Mexico
K Ramos
British Food Journal 124 (3), 833-852, 2022
882022
Wine tourism: Predictors of revisit intention to micro, small and medium wineries on the Valle de Guadalupe wine route, Mexico
K Ramos, O Cuamea, JA Galván-León
International Journal of Wine Business Research 32 (1), 22-40, 2020
162020
Social networks’ factors driving consumer restaurant choice: An exploratory analysis
K Ramos, O Cuamea, J Morgan, A Estrada
Advances in Artificial Intelligence, Software and Systems Engineering …, 2021
52021
Efecto de la mercadotecnia digital en la elección de Mipymes vinícolas en el Valle de Guadalupe, México
OC Velázquez, KR Higuera, JAG León
3c Empresa: investigación y pensamiento crítico 8 (3), 150-177, 2019
42019
Reality or utopia? The happiness of university academics in their professional performance: evidence from an emerging country (Mexico)
E Ahumada-Tello, K Ramos
Management Decision 62 (2), 403-425, 2024
32024
Collective emotional intelligenge in it firms: the role of subjective well-being and happiness
E Ahumada-Tello, K Ramos, E Galván Vela, R Ravina-Ripoll
32022
Complejidad Social y Educación Superior. Análisis Crítico Basado en Agentes
E Ahumada-Tello, K Ramos
Revista Ciencias de la Complejidad 2 (Edición Especial), 51-59, 2021
32021
Predictors of satisfaction for American aesthetic tourism at the Mexican border
K RAMOS, O CUAMEA
Advances in Hospitality and Tourism Research (AHTR) 7 (1), 38-56, 2019
32019
Triggers to Word of Mouth and Revisit Intention to Chinese Food Restaurant
O Cuamea, K Ramos
International Journal of Management Excellence (ISSN: 2292-1648) 11 (1 …, 2018
32018
INTEGRACIÓN DE LA CADENA DE VALOR DE LA OFERTA DE PROVEEDORES DE SERVICIOS PARA EL TURISMO DE REUNIONES DEL MUNICIPIO DE TIJUANA, BAJA CALIFORNIA/INTEGRATION OF THE VALUE CHAIN …
KGR Higuera, OC Velázquez
Global Conference on Business & Finance Proceedings 9 (1), 817, 2014
3*2014
Efecto De La Mercadotecnia Digital En La Elección De Mipymes Vinícolas En El Valle De Guadalupe, México. Empresa. Investigación y Pensamiento Crítico, 8 (3), 150–177
O Cuamea Velázquez, J Ramos Higuera, K, Galván & León
3*
Knowledge complexity and collective intelligence development in technology Based-Firms
E Ahumada-Tello, K Ramos, R Martinez-Gutiérrez, R Ravina-Ripoll
2022 IEEE Technology and Engineering Management Conference (TEMSCON EUROPE …, 2022
22022
Dental tourism: factors influencing travelers’ revisit intention to the Mexican border
K Ramos, O Cuamea
International Journal of Tourism Cities 9 (3), 806-831, 2023
12023
The role of digital marketing for aesthetic tourism: Understanding tourist behavior
J Lozano-Ramirez, K Ramos, E Ahumada-Tello, M Lopez-Regalado
Advances in Usability, User Experience, Wearable and Assistive Technology …, 2021
12021
Factors Driving the American Aesthetic Tourism to South of the Border
O Cuamea, K Ramos
Iranian Journal of Public Health 48 (1), 53, 2019
12019
Gourmet Food Trucks: Predictors of Revisit Intentions
OC Velazquez, K Ramos
e-Review of Tourism Research 19 (2), 134-158, 2022
2022
Gourmet Food Trucks: Predictors of Revisit Intentions.
O Cuamea, K Ramos
E-review of Tourism Research 19 (2), 2022
2022
Gourmet food trucks: predictors of revisit intentions.
O Cuamea Velazquez, K Ramos
2022
Efecto de las estrategias de mercadotecnia digital en el proceso de elección de MIPyMEs vinícolas en el Valle de Guadalupe, México
OC Velázquez, KGR Higuera, JAG León
El Periplo Sustentable: revista de turismo, desarrollo y competitividad, 204-233, 2021
2021
Wine tourism
K Ramos, O Cuamea, JA Galván-León
2019
El sistema no puede realizar la operación en estos momentos. Inténtalo de nuevo más tarde.
Artículos 1–20