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Marta Mensa
Marta Mensa
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Title
Cited by
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Year
Creative women in Peru: outliers in a machismo world
M Mensa Torra, JM Grow
Communication & Society, 2015
342015
Las metodologías utilizadas en las investigaciones de creatividad publicitaria (1965-2007)
D Roca, M Mensa
Communication & Society 22 (2), 7-34, 2009
322009
Portraits of women: Mexican and Chilean stereotypes in digital advertising
M Mensa, V Bittner
Communication & Society, 2020
292020
Nurtured and sorrowful: Positive and negative emotional appeals in early COVID-19 themed brand communications
M Mensa, L Vargas-Bianchi
Communication & Society 36 (1), 167-184, 2023
212023
Women creatives and machismo in Mexican advertising
M Mensa, JM Grow
European Review of Latin American and Caribbean Studies/Revista Europea de …, 2019
212019
Do you remember me? Women sexual objectification in advertising among young consumers
L Vargas-Bianchi, M Mensa
Young Consumers 21 (1), 77-90, 2020
172020
Creativos publicitarios en Perú: características y entorno laboral
M Mensa
Universidad del País Vasco, 2013
152013
Estudio sobre la imagen de la mujer peruana en la publicidad gráfica del suplemento sabatino “Somos”
G Castillo Córdova, M Mensa
Revista de Comunicación 8, 145-166, 2009
132009
El uso de figuras retóricas en anuncios publicitarios y pinturas de Magritte: análisis sobre su efecto en la rememoración de marca en el corto plazo
L Vargas, M Mensa, E González
Arte, individuo y sociedad 26 (1), 117-136, 2014
112014
Método para la construcción de grandes corpus temáticos de noticias de prensa digital. Hacia un corpus sobre el hecho alimentario
RS Sabaté, C del Valle Rojas, M Mensa
Revista Latina de Comunicación Social, 594-617, 2019
102019
Magritte: creativo publicitario
M Mensa, D Roca
Trípodos extra, 293-302, 2006
102006
Pocas pero no solas: las mujeres creativas en la publicidad peruana
M Mensa
Questiones publicitarias: revista internacional de comunicación y publicidad …, 2015
9*2015
Digital teaching opportunities in the time of COVID-19
M Mensa, JM Grow
Advertising & Society Quarterly 21 (4), 2020
72020
(In) Equidad de género en la prensa chilena: periodistas y fuentes
M Mensa, M Vernier, L Cárcamo-Ulloa, F Ruíz, B Sotomayor-Gómez
Revista De Comunicación 20 (2), 259-275, 2021
62021
“Now I can see”: creative women fight against machismo in Chilean advertising
M Mensa, JM Grow
Gender in Management: An International Journal 37 (3), 405-422, 2022
52022
René Magritte: Simbiosi entre art i publicitat
M Mensa Torras
Anàlisi: quaderns de comunicació i cultura, 0035-49, 2009
52009
L'Altra cara de René Magritte, el publicista: una anàlisi del contingut dels anuncis del dominical d'El País (1995-2005)
M Mensa Torras
Universitat Autònoma de Barcelona,, 2007
42007
Magritte, publicist & artist. One and the same
M MENSA
Com Analysis, 1-7, 2005
42005
Method for the construction of large thematic corpora of online news articles. Towards a corpus of food-related news
RS Sabaté, C del Valle, M Mensa
Revista Latina de Comunicación Social, 594-617, 2019
32019
Methodologies used in advertising creativity research (1965-2007)
D Roca, M Mensa
Communication and Society 22 (2), 7-34, 2011
32011
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