Seguir
Jorge Guadalupe Lanas
Jorge Guadalupe Lanas
Universidad Tecnológica Indoamérica
Dirección de correo verificada de uti.edu.ec
Título
Citado por
Citado por
Año
COVID-19, consumer behavior, technology, and society: A literature review and bibliometric analysis
J Cruz-Cárdenas, E Zabelina, J Guadalupe-Lanas, A Palacio-Fierro, ...
Technological forecasting and social change 173, 121179, 2021
2312021
Role of demographic factors, attitudes toward technology, and cultural values in the prediction of technology-based consumer behaviors: A study in developing and emerging countries
J Cruz-Cárdenas, E Zabelina, O Deyneka, J Guadalupe-Lanas, ...
Technological Forecasting and Social Change 149, 119768, 2019
672019
Actualización en metodología de la investigación científica
P Arévalo, J Cruz, C Guevara, A Palacio, S Bonilla, A Estrella, ...
Quito-Ecuador: Editorial Universidad Tecnológica Indoamérica [citado 6 de …, 2020
592020
Drivers of technology readiness and motivations for consumption in explaining the tendency of consumers to use technology-based services
J Cruz-Cárdenas, J Guadalupe-Lanas, C Ramos-Galarza, ...
Journal of Business Research 122, 217-225, 2021
542021
Consumer value creation through clothing reuse: A mixed methods approach to determining influential factors
J Cruz-Cárdenas, J Guadalupe-Lanas, M Velín-Fárez
Journal of Business Research 101, 846-853, 2019
542019
Tipología de la Innovación Empresarial según Manual de Oslo
A Palacio-Fierro, P Arévalo-Chávez, J Guadalupe-Lanas
CienciAmérica 6 (1), 97-102, 2017
532017
El sector agrícola en ecuador: análisis de correlación entre utilidad, participación de mercado y estructura de capital
P Arévalo-Chávez, F Arévalo-Chávez, J Guadalupe-Lanas, ...
Economía y Negocios 9 (1), 10-23, 2018
252018
Actualización en metodología de la investigación científica
P Arévalo-Chávez, J Cruz-Cárdenas, C Guevara-Maldonado, ...
Universidad Tecnológica Indoaméricca, 2020
232020
Consumer value creation through WhatsApp use: A qualitative multimethod approach in a Latin American scenario
J Cruz-Cárdenas, J Guadalupe-Lanas, E Zabelina, A Palacio-Fierro, ...
Academia Revista Latinoamericana de Administración 32 (4), 455-471, 2019
182019
Utilización de controles, auditorías administrativas y sistemas de gestión de la calidad en las PYMES
A Palacio-Fierro, J Guadalupe-Lanas, D Mantilla-Garcés, E Revelo-Oña
CienciAmérica 7 (1), 84-97, 2018
162018
Grado de utilización de los elementos integrantes de la planeación estratégica en las PYMES de Quito
A Palacio-Fierro, D Mantilla-Garcés, P Arévalo-Chávez, ...
CienciAmérica 6 (2), 17-24, 2017
142017
Consumer expenditures on clothing and footwear: a mixed methods study
J Cruz-Cárdenas, P Arévalo-Chávez, J Guadalupe
Journal of Fashion Marketing and Management: An International Journal 22 (1 …, 2018
112018
Emotional state of teachers and university administrative staff in the return to face-to-face mode
H Arias-Flores, J Guadalupe-Lanas, D Pérez-Vega, V Artola-Jarrín, ...
Behavioral Sciences 12 (11), 420, 2022
102022
Ecuador: Ciclo de vida de las MIPYMES en la última década
J Guadalupe, X Morales, A Palacio, D Morales
Sectores: vestimenta y alimentos (H. Arias Flores (ed.), 2018
102018
La crisis financiera internacional del 2009 y la economía ecuatoriana. Los elementos que explican cómo Ecuador eludió la crisis
J Guadalupe, PC Martínez
CienciAmérica: Revista de divulgación científica de la Universidad …, 2017
92017
Empirical evidence for intransitivity in consumer preferences
J Guadalupe-Lanas, J Cruz-Cárdenas, V Artola-Jarrín, A Palacio-Fierro
Heliyon 6 (3), 2020
82020
Ecuador: Ciclo de vida de las MIPYMES en la última década. Sectores: vestimenta y alimentos
J Guadalupe, X Morales, A Palacio, D Morales
Universidad Tecnológica Indoamérica, 2018
72018
Bibliometric analysis of existing knowledge on digital transformation in higher education
J Cruz-Cárdenas, C Ramos-Galarza, J Guadalupe-Lanas, ...
International Conference on Human-Computer Interaction, 231-240, 2022
62022
Factors influencing the consumer tendency to use mobile instant messaging (MIM): A mixed method study
J Cruz Cárdenas, J Guadalupe-Lanas, C Ramos-Galarza, ...
Contemporary Economics 16 (3), 32-50, 2022
62022
COVID-19, consumer behavior, technology, and society: A literature review and bibliometric analysis
JC Cárdenas, E Zabelina, JG Lanas, AP Fierro, CR Galarza
Technological Forecasting and Social Change 173 (1), 97, 2021
52021
El sistema no puede realizar la operación en estos momentos. Inténtalo de nuevo más tarde.
Artículos 1–20