Seguir
Luis Jose Callarisa Fiol
Luis Jose Callarisa Fiol
Profesor de marketing, Universitat Jaume I
Dirección de correo verificada de uji.es - Página principal
Título
Citado por
Citado por
Año
The influence of social media in creating expectations. An empirical study for a tourist destination
Y Narangajavana, LJC Fiol, MÁM Tena, RMR Artola, JS García
Annals of tourism research 65, 60-70, 2017
3782017
User-generated content sources in social media: A new approach to explore tourist satisfaction
Y Narangajavana Kaosiri, LJ Callarisa Fiol, MÁ Moliner Tena, ...
Journal of Travel Research 58 (2), 253-265, 2019
2472019
Urban destination loyalty drivers and cross-national moderator effects: The case of Barcelona
S Forgas-Coll, R Palau-Saumell, J Sánchez-García, LJ Callarisa-Fiol
Tourism Management 33 (6), 1309-1320, 2012
2142012
Customer loyalty in clusters: perceived value and satisfaction as antecedents
LJ Callarisa Fiol, E Bigne Alcaniz, MA Moliner Tena, JS Garcia
Journal of Business-to-Business Marketing 16 (3), 276-316, 2009
1822009
Multidimensional perspective of perceived value in industrial clusters
LJ Callarisa Fiol, MA Moliner Tena, J Sanchez Garcia
Journal of Business & Industrial Marketing 26 (2), 132-145, 2011
992011
Relationship quality of an establishment and perceived value of a purchase
J Sánchez-Garcia, MA Moliner-Tena, L Callarisa-Fiol, ...
The Service Industries Journal 27 (2), 151-174, 2007
942007
La importancia de las comunidades virtuales para el análisis del valor de marca. El caso de Tripadvisor en Hong Kong y París
LJC Fiol, JS García, MAM Tena, SF Coll
Papers de turisme, 89-115, 2012
452012
Concepto de marca y sus perspectivas de análisis: una revisión de la literatura
V Gallart Camahort, LJ Callarisa Fiol, J Sánchez
Redmarka: revista académica de marketing aplicado 23 (1), 41-56, 2019
422019
The Importance of Sustainability in the Loyalty to a Tourist Destination through the Management of Expectations and Experiences
MM Solís-Radilla, L Hernández-Lobato, LJ Callarisa-Fiol, ...
Sustainability 11 (15), 4132, 2019
382019
Dirección de ventas
ST Monferrer, JS García, DM Tirado, MÁM Tena, JCF Roig, ME Guillén, ...
Ediciones Pirámide, 2014
222014
Does CSR help to retain customers in a service company?
JC Fandos-Roig, J Sánchez-García, S Tena-Monferrer, LJ Callarisa-Fiol
Sustainability 13 (1), 300, 2020
162020
El valor percibido en los mercados industriales: una perspectiva multidimensional
MÁM Tena, JEB Alcañiz, LJC Fiol
Revista europea de dirección y economía de la empresa 15 (1), 163-180, 2006
142006
Influence of the internet on retailer’s perceived quality in the generation of retailer’s brand equity
V Gallart-Camahort, LC Fiol, JS García
Vision 27 (1), 33-47, 2023
92023
Shopping motivation in consumer loyalty formation process: the case of Spanish retail
S Tena-Monferrer, JC Fandos-Roig, J Sánchez-García, LJ Callarisa-Fiol
International Journal of Retail & Distribution Management 50 (1), 100-116, 2022
72022
Dirección de ventas: una visión integral
MÁM Tena, JS García, DM Tirado, ME Guillén, JCF Roig, LJC Fiol, ...
Ediciones Pirámide, 2014
52014
La multidimensionalidad del valor percibido en el marketing de relaciones en un entorno industrial: una aplicación en las relaciones proveedor-fabricante del sector cerámico …
LJC Fiol
Universitat de València, 2004
52004
Fiol.(2012), Urban destination loyalty drivers and cross national moderator effects: The case of Barcelona
S Forgas Coll, S Ramon Palau, LJC Javier Sanchez Gracia
Tourism Management xxx, 1-12, 0
4
Influencia del compromiso y de la experiencia del consumidor en la creación de valor de marca del comercio detallista
V Gallart Camahort, LJ Callarisa Fiol, J Sánchez-García
Universia, 2022
32022
Entrepreneurship innovation using social robots in tourism: a social listening study
LJ Callarisa-Fiol, MÁ Moliner-Tena, R Rodríguez-Artola, ...
Review of Managerial Science, 1-27, 2023
22023
Perceived value in industrial clusters: A multidimensional perspective
LJC Fiol, MAM Tena, JS García
Journal of Business &amp Industrial Marketing 26 (2), 132-145, 2011
22011
El sistema no puede realizar la operación en estos momentos. Inténtalo de nuevo más tarde.
Artículos 1–20