Seguir
Pablo Gálvez Ruiz
Pablo Gálvez Ruiz
Universidad Internacional de Valencia / Director en BeOne Fitness & Sport
Dirección de correo verificada de professor.universidadviu.com
Título
Citado por
Citado por
Año
The effects of service convenience and perceived quality on perceived value, satisfaction and loyalty in low-cost fitness centers
J García-Fernández, P Gálvez-Ruíz, J Fernández-Gavira, L Vélez-Colón, ...
Sport Management Review 21 (3), 250-262, 2018
4172018
Analyzing consumer loyalty through service experience and service convenience: Differences between instructor fitness classes and virtual fitness classes
MJ Baena-Arroyo, J García-Fernández, P Gálvez-Ruiz, ...
Sustainability 12 (3), 828, 2020
802020
Exploring fitness centre consumer loyalty: differences of non-profit and low-cost business models in Spain
J García-Fernández, P Gálvez-Ruiz, L Vélez-Colon, J Ortega-Gutiérrez, ...
Economic research-Ekonomska istraživanja 31 (1), 1042-1058, 2018
792018
La percepción del usuario en la evaluación de la calidad de los servicios municipales deportivos
VM Sánchez, PG Ruiz
Cuadernos de Psicología del Deporte 11 (2), 147-154, 2011
762011
Cultura organizacional y satisfacción laboral: Propiedades psicométricas de una escala en centros de fitness
P Gálvez-Ruiz, M Grimaldi-Puyana, AJ Sánchez-Oliver, ...
Revista de psicología del deporte 26 (4), 104-109, 2017
722017
Evaluación de la calidad en programas municipales deportivos: generalizabilidad y optimización de diseños de medida
PG Ruiz, VM Sánchez
Cuadernos de psicología del deporte 11 (2), 123-130, 2011
702011
An analysis of new social fitness activities: loyalty in female and male CrossFit users
J García-Fernández, P Gálvez-Ruiz, AJ Sánchez-Oliver, ...
Sport in Society 23 (2), 204-221, 2020
512020
El valor percibido y la satisfacción del cliente en actividades dirigidas virtuales y con técnico en centros de fitness
MJ Baena Arroyo, J García Fernández, A Bernal García, ...
Revista de Psicología del Deporte, 25 (2), 219-227., 2016
452016
Consumer behaviour and sport services: an examination of fitness centre loyalty
J García-Fernández, P Gálvez-Ruíz, BG Pitts, L Vélez-Colón, ...
International Journal of Sport Management and Marketing 18 (1-2), 8-23, 2018
432018
A loyalty model according to membership longevity of low-cost fitness center: Quality, value, satisfaction, and behavioral intention
J García Fernández, P Gálvez Ruiz, J Fernández Gavira, L Vélez Colón
Revista de Psicología del Deporte, 25 (3), 107-110., 2016
422016
The promotion of physical activity from digital services: Influence of e-lifestyles on intention to use fitness apps
J García-Fernández, P Gálvez-Ruiz, M Grimaldi-Puyana, S Angosto, ...
International Journal of Environmental Research and Public Health 17 (18), 6839, 2020
392020
Importance-performance matrix analysis (IPMA) to evaluate servicescape fitness consumer by gender and age
J García-Fernández, J Fernández-Gavira, AJ Sánchez-Oliver, ...
International Journal of Environmental Research and Public Health 17 (18), 6562, 2020
392020
Service convenience, perceived value, satisfaction, and loyalty: A study of consumers from low-cost fitness centers in Spain
J García Fernández, P Gálvez Ruiz, L Velez Colon, A Bernal García
Journal of Physical Education and Sport, 16 (4), 1146-1152., 2016
362016
El gasto económico en centros de fitness low-cost: Diferencias según fidelidad y características del cliente
J García Fernández, P Gálvez Ruiz, A Bernal García, L Vélez Colón
Sportk, Vol. 5, nº 1 (2016) Supl., 2016
362016
La calidad y la fidelidad del cliente: Un análisis de segmentación en centros de fitness low-cost
J García-Fernández, AJ Sánchez-Oliver, M Grimaldi-Puyana, ...
Revista de psicología del deporte 26 (3), 17-22, 2017
322017
An overview of the applications of hazards analysis and critical control point (HACCP) system to mycotoxins
L Gil, P Ruiz, G Font, L Manyes
Revista de toxicología 33 (1), 50-55, 2016
292016
Effects of an entrepreneurship sport workshop on perceived feasibility, perceived desiderability and entrepreneurial intentions: a pilot study in sports science students
A Lara-Bocanegra, MR Bohórquez, M Grimaldi-Puyana, P Gálvez-Ruiz, ...
Sport in Society 25 (8), 1528-1544, 2022
242022
Desarrollo y validación del cuestionario para la evaluación de la calidad percibida en servicios deportivos.(Development and validation of a questionnaire to assess perceived …
PG Ruiz, VM Sánchez
Cultura, Ciencia y Deporte, 55-66, 2015
232015
Intentions of entrepreneurship in sports science higher education: gender the moderator effect
MG Puyana, P Gálvez-Ruiz, AJ Sánchez-Oliver, JG Fernández
Journal of Entrepreneurship and Public Policy 8 (1), 147-162, 2019
212019
El marketing digital en las redes sociales facebook, linkedin y youtube y su influencia en la fidelización de los clientes de la empresa Atanasovski corredores de seguros
E Tica, G Isabel, P Ruiz, D Augusto
Universidad Peruana de Ciencias Aplicadas 25, 2018
202018
El sistema no puede realizar la operación en estos momentos. Inténtalo de nuevo más tarde.
Artículos 1–20