Seguir
Esther Gracia
Esther Gracia
Profesora Titular de Psicología de las Organizaciones en la Universidad de Valencia y miembro
Dirección de correo verificada de uv.es - Página principal
Título
Citado por
Citado por
Año
Positive emotions: The connection between customer quality evaluations and loyalty
E Gracia, AB Bakker, RM Grau
Cornell Hospitality Quarterly 52 (4), 458-465, 2011
2552011
Prediction of academic procrastination by fear of failure and self-regulation.
S Abdi Zarrin, E Gracia
Educational Sciences: Theory and Practice 20 (3), 34-43, 2020
2352020
Service quality: The key role of service climate and service behavior of boundary employee units
E Gracia, E Cifre, R Grau
Group & Organization Management 35 (3), 276-298, 2010
1062010
How to enhance service quality through organizational facilitators, collective work engagement, and relational service competence
E Gracia, M Salanova, R Grau, E Cifre
European Journal of Work and Organizational Psychology 22 (1), 42-55, 2013
712013
Metodología WONT para la evaluación y prevención de riesgos psicosociales
M Salanova, E Gracia, L Lorente
Gestión práctica de riesgos laborales 14, 22-32, 2005
662005
El trabajo emocional desde una perspectiva clarificadora tras treinta años de investigación
E Gracia, J Ramos, C Moliner
Universitas Psychologica 13 (4), 1517-1529, 2014
622014
El trabajo emocional: concepto y prevención
E Gracia, IM Martínez, M Salanova, C Nogareda
Instituto Nacional de Seguridad e Higiene en el trabajo. Nota técnica de …, 2007
51*2007
El control de emociones en el trabajo: una revisión teórica del trabajo emocional.
E Gracia, IM Martinez
Universitat Jaume I, 2004
432004
Estudio de la calidad de servicio como base fundamental para establecer la lealtad del cliente en establecimientos turísticos
E Gracia, R Grau
Universitat Jaume I, 2007
38*2007
Riesgos psicosociales en trabajadores de la construcción
M Salanova Soria, E Gracia, L Lorente Prieto
Gestión práctica de riesgos laborales: Integración y desarrollo de la …, 2007
362007
Calidad y bienestar en organizaciones de servicios: el papel del clima de servicio y la justicia organizacional
VM Tur, C Moliner, J Ramos, O Luque, E Gracia
Papeles del psicólogo 35 (2), 99-106, 2014
292014
From service quality in organisations to self‐determination at home
V Martínez‐Tur, C Moliner, V Peñarroja, E Gracia, JM Peiró
Journal of Intellectual Disability Research 59 (10), 882-890, 2015
262015
Dialogue between workers and family members is related to their attitudes towards self-determination of individuals with intellectual disability
V Martínez-Tur, Y Estreder, C Moliner, E Gracia, L Pătraș, A Zornoza
New Lenses on Intellectual Disabilities, 122-132, 2020
242020
La radio universitaria en su dimensión formativa: Estudio de caso de Radio Unizar
E Martín-Gracia, C Marta-Lazo, P González-Aldea
Revista Mediterránea de Comunicación 9 (1), 49-68, 2018
222018
Emotional labor as a dynamic process in service organizations: Development of a multi-perspective, multilevel model
E Gracia, NM Ashkanasy
Emotions and the organizational fabric 10, 331-365, 2014
222014
Structure and validation of a contextual quality of life scale for people with intellectual disabilities in social services: an organization-oriented measure from an external …
CM Cantos, EG Grau, LL Prieto, VM Tur
Perspectivas em Gestão & Conhecimento 3 (3), 80-94, 2013
212013
Reciprocity of trust between managers and team members
V Martínez-Tur, A Molina, C Moliner, E Gracia, L Andreu, E Bigne, ...
Personnel review 49 (2), 653-669, 2020
202020
Surface acting and exhaustion: The moderating role of eudaimonia
L Pătraş, V Martínez‐Tur, E Gracia, C Moliner
Stress and Health 33 (4), 322-329, 2017
192017
The moderating role of performance in the link from interactional justice climate to mutual trust between managers and team members
V Martínez-Tur, E Gracia, C Moliner, A Molina, I Kuster, N Vila, J Ramos
Psychological Reports 118 (3), 870-888, 2016
192016
NTP 720: El trabajo emocional: concepto y prevención
E Gracia, IM Martínez, M Salanova, C Nogareda
19*
El sistema no puede realizar la operación en estos momentos. Inténtalo de nuevo más tarde.
Artículos 1–20