Seguir
Ariadna Gassiot Melian
Ariadna Gassiot Melian
Dirección de correo verificada de udg.edu
Título
Citado por
Citado por
Año
The perceived value of accessibility in religious sites–do disabled and non-disabled travellers behave differently?
A Gassiot-Melian, L Prats, L Coromina
Tourism Review, 2016
442016
Tourism constraints for Spanish tourists with disabilities: Scale development and validation
A Gassiot-Melian, L Prats, L Coromina
Documents d'anàlisi geogràfica 64 (1), 49-71, 2018
362018
Uso, aceptación y repercusión de las redes sociales y los influencers en el sector ecuestre
Ó Gutiérrez Aragón, A Gassiot-Melian, J Alabart Algueró
Doxa Comunicación. Revista Interdisciplinar de Estudios de Comunicación y …, 2021
252021
Destination image of Girona: an online text-mining approach.
A Gassiot-Melian, L Coromina
International Journal of Management Cases 15 (4), 2013
182013
Relación entre la brecha salarial de género y la brecha generacional. El caso del sector veterinario español.
Ó Gutiérrez-Aragón, A Gassiot-Melian
Studies of Applied Economics 38 (3), 2020
172020
Comportamiento de compra y actitud ante el greenwashing: estudio comparativo entre consumidores de territorios con diferente desarrollo económico
Ó Gutiérrez-Aragón, A Gassiot-Melian, A Nebot
Universidad & Empresa 24 (42), 1-29, 2022
152022
Has COVID-19 had an impact on prices? The case of the cruise industry
JM Espinet-Rius, A Gassiot-Melian
Journal of Revenue and Pricing Management 21 (5), 538-552, 2022
122022
Price determinants and classification of tactical pricing decisions in the cruise industry
JM Espinet-Rius, A Gassiot-Melian, R Rigall-I-Torrent
Maritime Policy & Management 48 (2), 239-258, 2021
102021
Perceived value in a UNESCO World Heritage Site: the case of Quito, Ecuador
J Moreno-Manzo, A Gassiot-Melian, L Coromina
Journal of Cultural Heritage Management and Sustainable Development, 2022
92022
Advances in Tourism Image and Branding
R Camprubí, A Gassiot-Melian
Sustainability 15 (4), 3688, 2023
82023
Impacto del turismo deportivo sobre la masa social y la economía de un club de fútbol. El caso del FC Barcelona
Ó Gutiérrez-Aragón, A Gassiot-Melian, L Martín-Guerrero
Universidad de Alicante. Instituto Universitario de Investigaciones Turísticas, 2023
82023
World ranking of cruise homeports from a customer pricing perspective
JM Espinet-Rius, A Gassiot-Melian, R Rigall-I-Torrent
Research in Transportation Business & Management 43, 100796, 2022
72022
An analysis of price segmentation in the cruise industry
JM Espinet, A Gassiot-Melian, R Rigall-I-Torrent
Journal of Revenue and Pricing Management 19 (3), 162-189, 2020
62020
Analysing Accessible Tourism in Religious Destinations: The Case of Lourdes, France
A Gassiot-Melian, L Prats, L Coromina
International Journal of Religious Tourism and Pilgrimage 3 (2), 6, 2015
62015
INFORME 2021 SOBRE LA SITUACIÓN SOCIOECONÓMICA Y LABORAL DEL SECTOR VETERINARIO EN ESPAÑA
Ó Gutiérrez Aragón, A Gassiot-Melian
6*
Examining the structural relationships between perceived value, satisfaction and loyalty among disabled tourists in two world heritage sites
J Moreno-Manzo, L Coromina, A Gassiot-Melian
Consumer Behavior in Tourism and Hospitality 19 (1), 37-54, 2023
42023
The accessibility of museum websites: the case of Barcelona
A Gassiot-Melian, R Camprubí
ICT Tools and Applications for Accessible Tourism, 234-255, 2021
42021
Informe sobre la brecha laboral generacional y de género del sector veterinario en la Comunidad Valenciana
A Gassiot-Melian, Ó Gutiérrez-Aragón
Origen: Escuela Universitaria Mediterrani de Barcelona (Universidad de …, 2020
42020
Accessible Tourism in Religious Destinations: Comparing the Motivations of People With and Without Special Access Needs
A Gassiot-Melian, L Coromina, L Prats
Handbook of Research on Socio-Economic Impacts of Religious Tourism and …, 2019
42019
Informe 2020 sobre la situación socioeconómica y laboral del sector veterinario en España
A Gassiot-Melian, Ó Gutiérrez-Aragón
Confederación Empresarial Veterinaria Española (CEVE), 0
4*
El sistema no puede realizar la operación en estos momentos. Inténtalo de nuevo más tarde.
Artículos 1–20