Follow
Professor Thomas Tufte, Institute Director
Professor Thomas Tufte, Institute Director
Institute for Media and Creative Industries, LU LDN
Verified email at lboro.ac.uk - Homepage
Title
Cited by
Cited by
Year
Participatory communication: A practical guide
T Tufte, P Mefalopulos
World Bank Publications, 2009
6582009
Communication for social change anthology: Historical and contemporary readings
AG Dagron, T Tufte
CFSC Consortium, Inc., 2006
431*2006
Living with the rubbish queen: Telenovelas, culture and modernity in Brazil
T Tufte
Indiana University Press, 2000
2812000
Communication and social change: A citizen perspective
T Tufte
John Wiley & Sons, 2017
2512017
The handbook of development communication and social change
KG Wilkins
Wiley Blackwell, 2014
1872014
Media and glocal change: Rethinking communication for development
O Hemer, T Tufte
CLACSO, 2005
1812005
Media and glocal change: Rethinking communication for development
O Hemer, T Tufte
Consejo Latinoamericano de Ciencias Sociales (CLACSO); Göteborg, 2005
1812005
Comunicación para el cambio social: La participación y el empoderamiento como base para el desarrollo mundial
T Tufte
Icaria, 2015
1452015
Entertainment-education in development communication
T Tufte
Media and Global Change, Rethinking Communication for Development, 159-174, 2005
1452005
Entertainment-education and participation: Assessing the communication strategy of Soul City
T Tufte
Journal of International Communication 7 (2), 25-50, 2001
1192001
Antología de comunicación para el cambio social: lecturas históricas y contemporáneas
A Gumucio, T Tufte
Bolivia: Consorcio de Comunicación para el cambio social, 2008
1142008
Antología de comunicación para el cambio social: lecturas históricas y contemporáneas
AG Dagron, T Tufte
Consorcio de comunicacion para el cambio social, 2008
1122008
Communication, social movements, and collective action: Toward a new research agenda in communication for development and social change
R Obregón, T Tufte
Journal of Communication 67 (5), 635-645, 2017
882017
Soap operas y construcción de sentido: mediaciones y etnografía de la audiencia
T Tufte
Comunicación y sociedad, 89-112, 2007
562007
Minority youth, media uses and identity struggle: The role of the media in the production of locality
T Tufte
Black Marks, 33-48, 2017
522017
Eduentretenimiento en la comunicación para el VIH/SIDA más allá del mercadeo, hacia el empoderamiento
T Tufte
Investigación & Desarrollo 12 (1), 24-43, 2004
502004
El edu-entretenimiento: buscando estrategias comunicacionales contra la violencia y los conflictos
T Tufte
Intercom-Revista Brasileira de Ciências da Comunicação 31 (1), 157-182, 2008
482008
Raíces e importancia: Introducción a la antología de comunicación para el cambio social
T Tufte, AG Dagron
Communicación para el Cambio Social: Lecturas historicas y contemporaneas, 16-45, 2008
462008
O renascimento da Comunicação para a transformação social: redefinindo a disciplina e a prática depois da'Primavera Árabe'
T Tufte
Intercom: Revista Brasileira de Ciências da Comunicação 36, 61-90, 2013
442013
Soap operas and sense-making: Mediations and audience ethnography
T Tufte
2004). Entertainment-education and social change: History, research, and …, 2004
442004
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20